Bkt Tinggi (Part IV) : Edisi bye2

Sunday, February 06, 2011

30 Januari 2011

Hari terakhir di sini. Flight BT-LCCT 7.50am. Jadinya kami perlu bangun seawal 3.00am untuk bergerak ke Padang. Supir tiba di hotel utk pick-up kami dalam 4.30am dan terus bergerak ke airport Padang. Kami berhenti sebentar di salah satu masjid untuk solat Subuh. Apa yang membuatkan saya terkesima, masjid penuh dengan kanak2 waktu itu. Ada yang mengaji, ada yang solat dan ada yang sedang bercerita mengenai kisah2 nabi; satu pemandangan yang luar biasa buat saya. Boleh ke kita lihat situasi yang sama di masjid2 di Malaysia? Sungguh saya tak penah jumpa lagi huhuhu~ Selesai solat, kami diberikan breakfast sekotak seorang yang mengandungi nasi goreng, keropok dan mineral water. So, sambil bas bergerak saya layanlah breakfast yang telah diberikan. Alhamdulillah, kami tiba di airport dalam 6.15am; lepak sahaja diluar kerana semua urusan di settlekan oleh pak supir..Flight tiba pada waktu yang ditetapkan dan selamat tiba di LCCT, Alhamdulillah.Terus ke rumah untuk bersiap kerana tengahari itu saya ada dating dengan tasya, mofu, linot dan fatt di IOI Mall..giler terkejar huhuhu

You Might Also Like

1 comments

  1. ank2 sana, kecil2 dah diajar utk ke masjid & menuntut ilmu...bagus kan..

    ReplyDelete

Subscribe