bye bye 2010, welcome 2011

Friday, December 31, 2010

Alhamdulillah esok kita dah pun melangkah ke tahun 2011. Saya tetap di sini, di rumah melepak depan pc sambil sesekali mengerling ke televisyen..Ala takde cerita menarik pun, ayah dok layan games show 60 minit ke apatah, jadinya nak tak nak kenalah layan jugak. Malas nak berebut remote malam ne..

Dah nak masuk tahun baru ne, rata2 dok cerita pasal azam masing2. Apa azam saya ye? Err nak cari pakwe nama Azam boleh? hehehe Ok, saya seriuslah! Tak acilah dgr cerita pasal azam org jekan? Saya pun nak gak pasang azam (wpun tak pasti jadi realiti atau pun tidak). Paling penting nak kawin tahun depan..dengan sapa? tak kisahla sapa2 pun...janji dia sayang saya. Saya sayang atau tidak, takpe tu belakang citer *wink! Selain dari kawin, kalo sapa2 pasan wish list saya kat tepi tu, hah saya nak gapai semuanya tu (I'Allah mudah2an adalah rezeki saya). Lepas tu saya plan nak kuruskan badan yang ala2 menggebu dah naiknya ne.. Pastu saya nak lebih fokus pada kerja (nak lulus KPSL), nak study elok2, nak buat family happy, nak kurangkan ngulor (erk!), nak kurangkan makan dan lain2 lagilah. Oh ye yang paling penting sekali saya nak lebih dekatkan diri saya dengan-Nya (I'Allah).

Buat teman2 semua, selamat menyambut tahun 2011. Mudah2an kita semua sentiasa diberkati oleh-Nya...Jumpa lagi di tahun 2011 *wink

You Might Also Like

0 comments

Subscribe