Trip to Bangkok Part I

Thursday, December 09, 2010

Alhamdulillah, dah selamat sampai ke Malaysia dari Bangkok...Ingat nak update semalam tapi kesihatan kurang memberangsangkan, so terpaksala peram dulu huhuhu~Actually, this trip saya plan bersama2 geng pelancongan forum cari (dah kawan2 rapat semua tak nak p, kenala cari geng lain huhuhu)...Jumpa seminggu sebelum berangkat utk berkenalan dan seterusnya terus beramas mesra di BKK...Alhamdulillah, semuanya ok, tersangat2 ok sebenarnya, semuanya sempoi dan sekepala, jadinya trip nie pun jadi bestla...

Kita layan gambar dulula yek gambar2 sekitar BKK (dari kacamata saya), nanti dah kurang ke'bz'an, saya akan sharekan kat sini pengalaman saya di Bangkok selama 4hari 3malam sebenarnya tak tau nak pilih gambar yang mana nak tempek kat sini, banyak giler gambar








*waaaaaaaaaa saya ada 4 assigment kena siapkan dalam minggu ne...MATI la!!!

You Might Also Like

2 comments

Subscribe