South Korea : Misi memburu autumn

Saturday, November 09, 2013

Assalamualaikum..

Fuhh, lama betul blog ini terbiar. Haih, tak tahu nak kata apa. Apa yang pasti kalau ada mood, adalah entry terbaru. Takde mood, kita biarkan blog ini bersawang sampai bila-bila huhuhu.

Alhamdulillah, trip 'terkejut-mengejut-terkujat-mengujat' memburu autumn in my heart berjalan dengan jayanya. Alhamdulillah, syukur tak terhingga sebab semuanya dipermudahkan. Dari 1st day di sini hingga ke hari terakhir semuanya berjalan dengan lancar. Itinerary? Hoh, memang berubah 100% dari yang dirancangkan. Nantilah saya ceritakan ke mana kami sepanjang tempoh di sini. Apa yang pasti, memang enjoy sangat-sangat. Part paling best, berat badan pun naik berkilo-kilo walaupun makan tak menentu. Haih, part ne memang sangat-sangat susah hati. Nampak gayanya memang kena start diet untuk kembali ke berat yang asal huhuhu.

Oklah, tak nak cerita lebih-lebih. Tunggu ajelah full entry mengenainya tapi tak tahu bila.

Menuju ke puncak Gwongeumseong @ Mt. Seorak[Pic : Fida]

Chiow..

* buat kawan-kawan yang menghantar email dengan pelbagai pertanyaan, maaf tak dapat nak reply sebab internet connection amatlah terhad. Insyallah, kalau semuanya dah ok nanti saya reply.

You Might Also Like

20 comments

  1. hiks... welcome back! bestkan autumn kat sana... btw, nape berat badan naik? mcm pelik je... selalunya kalo pegi korea ni mmg akan kuruih bertingket-tingket... sbb kalo blk msia seluar dah abes londeh. hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah, tq John...bab tu kami pun pelik..nak kata makan cukup, takde pun..sehari sekli je makan..selebihnya mana sempat, itu yang kami pulun...huhuhu

      Delete
  2. Berat naik?? wahhh mcm tak caya wehh... aku pegi 5 hari turun 1.5kg ... hhahaha.... menunggu full entry dengan penuh sabar... gambar2 ko mesti mengancam....

    ReplyDelete
    Replies
    1. naik 2kg, azra..adehh tak tau nak kata apa dah..mungkin byk sgt 'makan angin' sampai beri kesan pada badan hehehe *boleh pakai ke teori ne? hahaha...gambar? frust..tahapa2tah semuanya huhuhu..

      Delete
  3. Replies
    1. memang best wak...tapikan tak perlulah smpai nangess ;-)

      Delete
  4. Kompom gamba2 lawa ni! Tqk sabar tggu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. takdelah janggel...gambar2 yang ada semua biasa2 aje...

      Delete
  5. cepat hapdate blog Zilla ni or else...nekcik yang sambungkn nnti..he..hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau nekcik nak tolong, tu lagi bagus hehehe...

      Delete
  6. Replies
    1. hehehe..apa yang pasti lambat lagilah nak update..trip nusa tenggara ne pun tak settle lagi :D

      Delete
  7. eh, dah hbs ke citer komodo tu? tetiba dah masuk musim autumn pulak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn pening wak, citer komodo baru je saya habiskan..entry ini kiranya mukadimah utk trip saya ke south korea baru2 ini ;)

      Delete
  8. k pop jugak zilla ni hehe...
    tetiba ber "autumn in my heart ni"

    ReplyDelete
  9. salam.blh tau u pakai kamera jenis ape?

    ReplyDelete

Subscribe